Psal se rok 1936. Už tehdy obchodníkům v odborných magazínech markeťáci radili. Tip uvádíme v původním znění: Máte-li trápení, jaká ilustrace vašeho zboží by byla působivá a jak ji sehnat, vezměte prostě fotografii, která by dobře znázorňovala, k čemu vaše zboží je, anebo kdy může prospět.

Na vhodném místě vystřihněte obdélník a do něho nalepte kresbu, anebo i fotografii svého výrobku. Můžete k ní přidat rovněž asi tak deset slov a celá dobrá reklama je hotova.

Tak například při reklamě bruslí můžete použít jako fotografie pozadí pěkné fotografie kluziště a do obdélníku dáte kresbu svých bruslí s několika vhodnými slovy.

A fotografie zasněženého stromu můžete v létě použít třebas i pro reklamu piva, dáte-li do obdélníku pěnící sklenici a k ní text: »Jak by Vám právě nyní chutnala sklenka studeného Prazdroje?«

Možností je velmi mnoho a vynalézavosti se meze nekladou.

Další prvorepublikové tipy zhlédněte na stránkách vintagemarketing.cz


Ukázat další obsahové tipy pro advent a Vánoce.

 

Marián Kábele
Autor: Marián KábeleWeb: http://www.obsahari.cz
Stratég obsahu
Tvořím obsahové audity a průzkumy konkurence, sestavuji strategie, analyzuji efektivitu obsahu. A také o něm bloguji.