Už máte připravené firemní novoročenky? A co členové vašeho týmu, vytvářejí si přáníčka také pro své blízké? Poraďte čtenářům blogu tipy na výrobu PF přání.

Každoročně vám zřejmě do firmy poštou dorazí několik novoročenek, neboli PéeFek. Některé bývají povedené a některé spíš pro ostudu jejich odesilatele – obsahují motivy se Santa Clausem, místo podpisu jsou na nich firemní razítka včetně IČ a DIČ. Ale rok od roku se to už snad lepší.

Jaké novoročenky letos obchodním partnerům i blízkým pošlete? Máte nějaký nápad na jejich tvorbu, anebo tip, kde se inspirovat? A co členové týmu, vytvářejí novoroční přání pro své přátele?

Inspirujte čtenáře obsahového blogu, prozraďte své tipy. Obsahové publikum vyzvěte, ať vám čtenáři a fanoušci novoročenku pošlou také.

Po Novém roce z toho může být pěkná sbírka a zajímavý kousek pro obsahový marketing. Mimochodem, adresu Obsahářů naleznete dole v kontaktech ;-)


Ukázat další obsahové tipy pro advent a Vánoce.

 

Marián Kábele
Autor: Marián KábeleWeb: http://www.obsahari.cz
Stratég obsahu
Tvořím obsahové audity a průzkumy konkurence, sestavuji strategie, analyzuji efektivitu obsahu. A také o něm bloguji.