3 minuty a nastartujete obsahový marketing své firmy


Obsahová továrna – Obsaháři.

Rychlý úvod: Proč s obsahovým marketingem vůbec začít?


• Buduje důvěru ve vaši značku

• Posiluje vztahy se zákazníky

• Zviditelní vás na trhu

• Pomůže vám „předjet“ konkurenci

• Krmí vyhledávače, pomáhá SEO

• Baví vaše fanoušky

• Je jako setrvačník – po nastartování už pracuje (skoro) napořád

• Vytváří příležitosti na nové produkty

• Pomáhá otevírat peněženky potenciálních zájemců o vaše produkty a služby

Jen nasednout do letadla a vzlétnout

Bez pořádné přípravy se obsahový marketing dělá těžko. Je to asi jako nasednout do letadla a prostě někam odletět.

Bez přípravy, bez kontroly všech systémů, bez zkušeností. Pokud se vám vůbec podaří vzlétnout, pravděpodobně si někde nabijete nos. Rozbijete letadlo a zřejmě i sebe.

 

V obsahovém marketingu je to podobné.

Naskočíte-li do něj bez přípravy, může se vám to vymstít. V lepším případě budete publikovat obsah o něčem, co nikoho nezajímá, zdržovat tím čtenáře.

V tom horším si „vykoledujete“ propad pozic ve výsledcích vyhledávání, anebo nahlášení na ÚOOÚ z důvodu rozesílky obtěžujícího spamu. A ještě třeba budete konkurentům pro legraci.

Dneska seženete všechno.
Kromě…

Podklady a vše potřebné pro obsahový marketing do kupy asi časem nějak dáte. Materiálů ke studiu a návodů, jak s obsahovým marketingem začít, je na internetu dost.


Analýzy klíčových frází, průzkumy trhu, probádání obsahové práce konkurence, sestavení cílových skupin nebo rovnou person, obsahovou strategii, naplnění obsahového kalendáře, tvorbu článků či jiných forem obsahu, jeho publikování, propagaci a sdílení na sítích, vyhodnocování a průběžné ladění – to všechno si dnes můžete objednat a koupit. Jestliže víte, od koho, a dokážete-li si celý proces uhlídat.


Bude vás to všechno stát nějakou „kačku“. Stejně jako cokoliv jiného v podnikání. To je v pořádku, protože na náklady snad vyděláte.


Kde je tedy problém?


Dohled nad celým procesem startu a realizace obsahového marketingu vás bude stát ještě něco. Něco, co nejde ničím nahradit. Co po utracení mizí v nenávratnu, co nikdy nezískáte zpět, nijak nevyděláte. A to dokonce ani tehdy, jste-li nejlepší podnikatel/ka na světě.


Co je tou vzácnou komoditou?

ČAS

Každá lidská činnost zabere čas. Náročnější aktivity mnoho času. Proto si ti nejúspěšnější a nejbohatší cení každé své minuty. Pečlivě rozmýšlejí, jak s minutou naloží. Zda ji raději stráví doma s rodinou, anebo „utratí“ za něco, co může udělat či zařídit někdo jiný.


Moc dobře víme, jak je čas cenný pro podnikatele, manažery, šéfy. Pro vás. I pro nás. A proto jsme vyvinuli novou službu.

Obsahový automat

Obsahový marketing all-in-one

Obsahový marketing, který funguje na zmáčknutí 1 tlačítka.

Zmáčkněte jej a začnou se dít věci. Váš web či blog se postupně naplní články. Jednou týdně nový článek vytvořený na míru vašim zákazníkům, aniž hnete prstem. Automaticky. Přitom se zachováním důležitých postupů a fází, bez nichž obsahový marketing nefunguje.

A) Zmáčknete tlačítko startu

Obsahový marketing bez starostí. Souhlasíte-li s podmínkami dole na stránce, stačí jen pak zmáčknout tlačítko níže.

B) Spustí se obsahový proces

Na úvod vám položíme pouze pár otázek – například, kdo se vám stará o web. Šetříme váš čas.

C) To je vše, dál se o nic nestaráte

Pak už to jede automaticky. Na webu / blogu vám přibývají nové články a obsah cílený pro vaše zákazníky.

Strojovna Obsahového automatu

Zajímají vás detaily? Nahlédněte do strojovny Obsahového automatu.

Vše funguje automaticky, v 99 % bez vaší účasti. Ušetříte tak mnoho času.

Proces funguje zhruba takto:

1) Pár otázek na úvod

Na úvod vám položíme pár otázek, například, kdo se vám stará o web, které nástroje nyní využíváte. Poprosíme o nasdílení přístupů na ptřebná místa.

2) Projdeme vám web

Projdeme vaše webové stránky a podíváme se, zda na nich není nějaký problém, který by bránil dobrému publikování obsahu.

3) Zauditujeme váš obsah

Provedeme základní audit vašeho stávajícího obsahu na webu, možná jej v budoucnu ještě znovu využijeme.

4) Prozkoumáme konkurenci

Prozkoumáme, jak s obsahem pracuje konkurence.

5) Sestavíme průzkum KW

Připravíme si základní průzkum hledanosti klíčových frází a slov.

6) Definujeme cílové skupiny

Definujeme (s vámi) cílové skupiny, anebo využijeme vaše persony.

7) Podklady okořeníme zkušenostmi

Vše získané okořeníme poznatky získanými letitou praxí.

8) Sestavíme obsahovou strategii

Umixujeme základní obsahovou strategii.

9) Naplánujeme kalendář

Naplánujeme obsahový kalendář, aby nový obsah ladil s ročními obdobími a potřebami vašich zákazníků.

10) Vytváříme obsah

Pustíme se do tvorby článků či jiných forem obsahu, myslíme u toho i na SEO.

11) Nalezneme fotografie

Nalezneme vhodné fotografie, grafiku – z vašich zdrojů nebo odjinud.

12) Publikujeme obsah

Vytvořený obsah, zejména články, postupně publikujeme na váš web či blog.

13) Postujeme na sítě

Chcete-li, vytvořený obsah postujeme také k vám na sociální sítě.

14) Zakomponujeme do e-mailingu

Nové obsahové kousky na přání (a příplatek) zakomponujeme i do e-mailingu.

14) Po dohodě propagujeme

Po dohodě a odsouhlasení investice do propagace obsahu jej propagujeme také přes FB Ads, PPC.

15) Analyzujeme, vylepšujeme

Pravidelně analyzujeme efektivitu, v případě potřeby proces ladíme, vylepšujeme.

16) Recyklujeme obsah

Časem, budete-li chtít, po domluvě vytvořený obsah recyklujeme do nových podob, třeba do e-booku.

17) Navrhujeme změny

Průběžně navrhujeme změny a možná zlepšení.

Obsahový marketing – automat.

Navenek to může vypadat, že se u vás na webu jen objevují „nějaké články“, ale v zákulisí v plném nasazení pracuje celá obsahová továrna.


Kolik stojí služby Obsahového automatu?

14 995 Kč / měsíc 

Za tuto cenu získáte vše výše uvedené. Budete tak mít dál čas na své podnikání.


Minimálně na 4 měsíce

Aby vůbec mělo smysl s obsahovým marketingem začínat, minimální doba objednávky spolupráce je 4 měsíce. Za tu dobu zvládneme vytvořit a na váš web vložit 17 obsahových kusů – článků, případně i včetně jejich propagace. Platba za Obsahový automat měsíčně předem, obdobně jako u jiných on-line služeb. Nejme plátci DPH.

Kdy to nepůjde

S dovolením si vyhrazujeme spolupráci odmítnout. Například v době naplnění maximální kapacity, anebo z důvodu, kdy obor může kolidovat s legislativou, naším oborem, zaměřením jiného klienta, anebo se jedná o vysoce specializované odborné téma.

Co dál?

Chcete s obsahovým marketingem začít a užít si všech jeho výhod?

Nastartujte Obsahový automat.

Zmáčkněte kouzelné tlačítko
a začnou se dít věci ↓