Je to trochu divné, ale je dosti šéfů, kteří tak nikdy neučinili – nikdy nezavolali svou vlastní kancelář. Dozvěděli by se velmi snadno a bezpečně, zda telefonistka hlásí správným způsobem firmu. Možná, že jí to dosud nikdo neřekl, a poněvadž je firma předlouhá, objevila si třeba svou vlastní zkratku. Proč tak činiti?

Jsou tu obtíže, které je třeba vyřešit zejména u dnes tak četných svazů. Celý titul je jako tasemnice, a řekne-li telefonistka pouze „svaz“, tak nikdo ještě neví, jaký.

Jedna se mi nedávno hlásila v takovém svazu slovem „maso“. Nezbylo mi, nežli odpovědět „kosti“.

Je třeba najít vhodný i nepříliš dlouhý název a poučit o něm telefonistku.

Záleží i na tónu hlasu a způsobu mluvy, na rychlosti vnitřního spojení, i na taktu. To vše si můžeme přezkoušet, zavoláme-li si občas svou vlastní kancelář.

Marián Kábele
Autor: Marián KábeleWeb: http://www.obsahari.cz
Stratég obsahu
Tvořím obsahové audity a průzkumy konkurence, sestavuji strategie, analyzuji efektivitu obsahu. A také o něm bloguji.