Jak v roce 1936 markeťáci společnosti FORD propagovali nový osmiválec? Vzali si na pomoc dva psy. Jeden povídá druhému: „No use, Mac. It’s a FORD V8.“ Tedy něco jako „Vykašli se na to, Meku, to je nový Fordův osmiválec, ten nemá smysl honit.“ Podívejte se, jak celý inzerát vypadal, včetně komentáře tehdejších redaktorů podnikatelského magazínu.

Plakát na Fordův osmiválec tehdy vzbudil mnoho pozornosti dobrým vtipem rozmluvy psů, že nemá smysl se honit za tak rychlým vozem, jímž nový Ford V8 je. Kdysi totiž byly doby, kdy jedoucí automobil předhonil kdejaký ratlík.

Myslím že na rok 1936 to je dobrý tah.

No use, Mac. It's a FORD V8!

Marián Kábele
Autor: Marián KábeleWeb: http://www.obsahari.cz
Stratég obsahu
Tvořím obsahové audity a průzkumy konkurence, sestavuji strategie, analyzuji efektivitu obsahu. A také o něm bloguji.