Jeden kavárník zřídil pro stálé návštěvníky své kavárny něco podobného jako jsou poštovní schránky v bytových domech. Poblíž věšáku na kabáty je ve stěně několik malých vkusných skříněk. Stálý návštěvník kavárny dostane k užívání poštovní skříňku zdarma jako privilej, k ní klíček. Na skříňku si umístí svoji navštívenku. Mohly by schránky pro stálé hosty fungovat i dnes? Zjistěte v článku.

Do skříňky v kavárně putuje nejen klasická papírová pošta, kterou si může návštěvník nechat adresovat přímo do kavárny, ale také vzkazy od přátel, kteří jej v kavárně nezastihli.

Fungovalo to v roce 1936, bude třeba fungovat i dnes

Malá poštovní skříňka může být originální zpestření pro věrné zákazníky i v současnosti. Přátelé jim do schránky mohou vhodit lístek se vzkazem, anebo třeba flash disk s fotkami, pozvánku na akci, lístky do kina. Nemusí tak využívat klasické poštovní služby, korespondenci vhodí do skříňky například cestou z práce či během polední obědové pauzy.

Provozovatel kavárny může do skříňky občas hodit malý dárek v podobě kupónu na kávu nebo dezert zdarma. Anebo novinky z kavárny, kavárenský magazín. Osobní schránka se tak stane jedním z důvodů, proč má host kavárnu pravidelně navštěvovat. A když už tam je, zpravidla si dá i kávu, malý zákusek, přečte denní tisk.

Marián Kábele
Autor: Marián KábeleWeb: http://www.obsahari.cz
Stratég obsahu
Tvořím obsahové audity a průzkumy konkurence, sestavuji strategie, analyzuji efektivitu obsahu. A také o něm bloguji.