Kterých 14 otázek si detailisté (za 1. republiky maloobchodníci) pokládali při instalaci výkladní skříně či výlohy? A co když se ty samé otázky hodí i pro posouzení moderního webu? Odpovězte si na ně.

Podívejte se na svoji výlohu (na web či e-shop) a zeptejte se sebe sama:

1) Vzbuzuje dostatečnou pozornost?

2) Je ihned vidět, o jakou nabídku tu jde?

 

3) Liší se dobře od sousedních výloh?

 

4) Jsou všechny texty a cenovky dobře čitelné i pro krátkozraké zákazníky?

5) Je zboží uspořádáno vkusně a přehledně?

 

6) Mám ve výkladu nějakou upoutávku, která by dovedla zastavit mimojdoucí?

 

7) Vystavuji zboží, o které může mít zájem hodně lidí?

8) Vzal jsem ohled na vkus a nákupní možnosti lidí, kteří bydlí v sousedství?

 

9) Je výklad výrazný a odlišný od obvyklých výkladů?

 

10) Snesou mé ceny ve výkladu srovnání s cenami jiných obchodů?

11) Nepřekážím sám prohlídce výkladů zrcadly a podobně?

 

12) Je výklad v souladu s mojí jinou reklamou?

 

13) Je osvětlení dostatečné a pomáhá výkladu k uplatnění?

14) Použil jsem takových dekorativních pomůcek, které se mi mohou hodit i v budoucnosti?

Otázky staré 80 let, přesto stále aktuální. Většina z nich pasuje i pro moderní e-shop či web. Jak si na ně odpovíte?

Marián Kábele
Autor: Marián KábeleWeb: http://www.obsahari.cz
Stratég obsahu
Tvořím obsahové audity a průzkumy konkurence, sestavuji strategie, analyzuji efektivitu obsahu. A také o něm bloguji.