10000 let. Tak dlouho lidé milují příběhy. Je to uložené v lidské DNA. Příběhy rozpláčou, rozesmějí. Jenže mnoho reklamních agentur silné příběhy nevytváří. Co s tím?

Jason Zada, filmový režisér, scenárista a střihač uvádí, „Proč je čas zabít reklamu, tak jak ji známe.“ Tvůrci z Hollywoodu označili rok 2015 za nejúspěšnější v historii.

Publikum je stále hladovější po zábavě. Lidé konzumují příběhy v televizi, na počítači, v mobilních zařízeních. Chtějí se bavit.

„Tradiční způsob reklamního myšlení je pryč. Je to staromódní model, se kterým v dnešním světě neuspějete,“ zmiňuje Jason.

Každá značka má příběh. Každý, kdo nápady pro značku realizuje, je vypravěčem.

„Staňte se lepšími vypravěči. Vytvořte místo obyčejné reklamní kampaně originální a zábavný příběh. Publikum bude nadšeno. Diváci a čtenáři o tom řeknou přátelům. Posílíte vztah se zákazníkem, získáte nové fanoušky,“ dodává Jason.

Celý článek Jasona Zady na Adweek.com (ENG).

Marián Kábele
Autor: Marián KábeleWeb: https://mariankabele.cz/
Stratég obsahu, fotograf a copywriter
Tvořím obsahové audity a průzkumy konkurence, sestavuji strategie, analyzuji efektivitu obsahu. A také o něm bloguji. Kromě toho fotím a píšu.