Marketingové a podnikatelské tipy od mistrů obchodu, našich pra/pradědů – využijte je!
Marián Kábele, stratég obsahu & motor Obsahářů
Sledujte Obsaháře Vintage na Twitteru, Instagramu a Pinterestu.
Jeden kavárník zřídil pro stálé návštěvníky své kavárny něco podobného jako jsou poštovní schránky v bytových domech. Poblíž věšáku na kabáty je ve stěně několik malých vkusných skříněk. Stálý návštěvník kavárny dostane k užívání poštovní skříňku zdarma jako privilej, k ní klíček. Na skříňku si umístí svoji navštívenku. Mohly by schránky pro stálé hosty fungovat i dnes? Zjistěte v článku.
Čtěte dál >Kterých 14 otázek si detailisté (za 1. republiky maloobchodníci) pokládali při instalaci výkladní skříně či výlohy? A co když se ty samé otázky hodí i pro posouzení moderního webu? Odpovězte si na ně.
Čtěte dál >Jak v roce 1936 markeťáci společnosti FORD propagovali nový osmiválec? Vzali si na pomoc dva psy. Jeden povídá druhému: „No use, Mac. It’s a FORD V8.“ Tedy něco jako „Vykašli se na to, Meku, to je nový Fordův osmiválec, ten nemá smysl honit.“ Podívejte se, jak celý inzerát vypadal, včetně komentáře tehdejších redaktorů podnikatelského magazínu.
Čtěte dál >Je to trochu divné, ale je dosti šéfů, kteří tak nikdy neučinili – nikdy nezavolali svou vlastní kancelář. Dozvěděli by se velmi snadno a bezpečně, zda telefonistka hlásí správným způsobem firmu. Možná, že jí to dosud nikdo neřekl, a poněvadž je firma předlouhá, objevila si třeba svou vlastní zkratku. Proč tak činiti?
Čtěte dál >Vedete firemní zpravodaj nebo blog? O čem stále psát? Možná vám došly nápady a inspirace nepřichází. Poradí Obsaháři Vintage. Vezměte si na pomoc 27 nadčasových tipů pramarkeťáků na obsah závodního časopisu z roku 1948. Využijte je pro tvorbu firemního blogu, žurnálu či magazínu.
Čtěte dál >